Dripl partner WorkPlace Xperience

Dripl partner WorkPlace Xperience

Genieten van heerlijke drinks zonder schuldgevoel. Dat kan bij de drankautomaat van WPX-partner Dripl op 29 en 30 maart tijdens de WorkPlace Xperience. Marketing Lead Jonas De Schaut vertelt erover.

Wat zijn volgens Dripl de belangrijkste ontwikkelingen in de gezonde en duurzame werkomgeving?

“We zien dat sinds de pandemie meer en meer bedrijven beginnen inzetten op kwaliteit in plaats van kwantiteit van fysieke bijeenkomsten. Het hybride model, met zijn grotere focus op het welbevinden van de werknemer, gaat volgens ons nooit meer weg Bedrijven zullen daarop in moeten spelen door hun kantoorruimtes anders vorm te gaan geven en meer te gaan inrichten in functie van het aanbieden van die kwalitatieve connectie. De kantoorruimte van de toekomst is een kantoorruimte die verbindt, die inspireert en die duurzaam is.”

Hoe zet Dripl met de organisatie de duurzame stap naar het gezond en gelukkig werken van morgen?

“Dripl heeft de allereerste drankautomaat ontwikkeld die goed is voor je lichaam én de planeet. Werknemers kunnen zo genieten van heerlijke drinks zonder schuldgevoel, want door anders te gaan drinken, krijgen ze veel minder suiker binnen én maken ze de afvalberg een kopje kleiner.”

Waarom heeft Dripl besloten met de organisatie deel te nemen aan de WPX?

“Omdat we zelf geïnspireerd willen raken door andere invullingen van de werkplek van de toekomst én omdat we zelf maar wat graag de ontmoetingsplek willen worden in die kantoorruimte van de toekomst.”

Wat maakt in de ogen van Dripl de WPX onderscheidend ten opzichte van andere beurzen/evenementen?

“De inrichting van de beurs, met zijn showrooms én zijn hubs. Dit geeft een meer dynamisch gevoel en meer mogelijkheden voor verschillende types bedrijven om hun producten en diensten tentoon te spreiden.” 

Kun je al een tipje van de sluier oplichten van de innovaties/projecten die Dripl op de WPX gaat presenteren?

“Wij gaan jullie vooral zelf laten proeven van onze drinks!”

permalink

Meer

Terug naar boven