Wie wordt de Most Value Partner van de WorkPlace Xperience?

Wie wordt de Most Value Partner van de WorkPlace Xperience?

Een prijs voor de partner van de WorkPlace Xperience 2024 die het meest actief is.

Tijdens de WorkPlace Xperience wordt een nieuwe award uitgereikt: de Most Value Partner (MVP). Innovaties presenteren, zichtbaar maken en deze met bezoekers delen is niet eenvoudig. Daar is creativiteit, spitsvondigheid en volharding voor nodig. Graag zet de organisatie van de WorkPlace Xperience de partner die hier het best in slaagt in de schijnwerpers door de MVP aan deze partner toe te kennen.

Criteria

Partners komen voor de MVP in aanmerking wanneer zij zich op onderstaande criteria goed weten te onderscheiden.

Allereerst wordt voorafgaand aan de WorkPlace Xperience gekeken naar de activiteit van de partner op het vlak van marketing en communicatie. De organisatie houdt onder andere bij hoeveel unieke registraties er door activiteiten van een partner zijn binnengekomen. Dit kunnen partners gemakkelijk zelf bijhouden via de partnerportal waar elke partner toegang tot heeft.

Daarnaast lopen er tijdens de Xperience een aantal Mystery Guests rond die iedere Hub op de volgende punten beoordelen. Deze Mystery Guests kijken niet alleen, maar kunnen ook informeren naar innovaties.

-          Hoe wordt de Xperience van de partner toonbaar gemaakt?

-          Hoe ziet de indeling van de Hub eruit op toegankelijkheid en inrichting?

-          Hoeveel waarde biedt het aan bezoekers van de Xperience?

De winnaar

De Most Value Partner ontvangt een prijs. Niet alleen wordt op 17 april een award uitgereikt, maar ook krijgt de winnaar een etentje ter waarde van € 1.500,- aangeboden. Daarnaast krijgt de winnaar het recht voor de WorkPlace Xperience 2025 als eerste een plek uit te kiezen.

HEYDAY winnaar 2023

HEYDAY heeft tijdens de WorkPlace Xperience 2023 de prestigieuze Award voor de Most Valuable Partner ontvangen. HEYDAY scoorde hoog op alle criteria en kreeg veel positieve reacties van de Mystery Guests: "professionele medewerkers die goed mee dachten met mijn vraag." Met een eigen stand, de inzet van hospitality hosts én drie sprekers op het podium was HEYDAY prominent aanwezig op het event. Ook voorafgaand aan het evenement was HEYDAY druk bezig met promotie en communicatie van hun aanwezigheid.

permalink

Naar het overzicht

Meer Laatste nieuws over WorkPlace Xperience

Terug naar boven